نگاهی به تله فیلم گواهینامه
 
اخبار و مطالب جدید و جالب
پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 19:24 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

 رضا شفیعی‌‌جم یکی از نقش‌های اصلی تله‌فیلمی را بازی می‌کند که با نام «گواهینامه» به کارگردانی محسن منشی‌زاده و محمد باجلان برای صدا و سیمای مرکز اراک تولید می‌شود.

1008090444732 نگاهی به تله فیلم گواهینامه

منشی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار جام جم درباره این فیلم گفت: این فیلم داستان مرد خسیسی به نام صمد را روایت می‌کند که با ورود به یک فروشگاه، دختر مورد علاقه قدیمی خود (توران) را می‌بیند و متوجه می‌شود که توران هم مثل او همسرش را از دست داده است.

صمد تصمیم می‌گیرد با او ازدواج کند ولی توران شرط ازدواجش را خرید ماشین گران قیمت می‌گذارد و صمد هم قبول این شرط را منوط به گرفتن گواهینامه توران می‌داند و…

وی در خصوص حضور رضا شفیعی جم در این فیلم اظهار کرد: پس از این‌که فیلمنامه را برای شفیعی جم فرستادم آن را پسندید و پذیرفت که نقش صمد را بر عهده بگیرد.

وی با بیان این‌که تمامی لوکیشن‌ها در شهر اراک است، گفت: سعی کردیم بیشتر از فضای شهر اراک در این فیلم استفاده کنیم.

وی از تدوین همزمان این تله فیلم توسط مهرداد ناعمی خبر داد و گفت: تله‌فیلم گواهینامه تا پایان فروردین ماه آماده نمایش خواهد شد.

در این تله فیلم به جز رضا شفیعی جم، بازیگران دیگری مانند محمد باجلان (فریدون پسر صمد)، صفا آقاجانی (توران) ارسیا صنعتی (کامران) وسیده پروا مدنی (رها) ایفای نقش می‌کنند.

عباس مرادیان فیلمنامه این تله‌فیلم را نوشته و مهدی حیدری و شهیار عادلی به ترتیب تصویربرداری و صدابرداری آن را بر عهده دارند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب